Fanfare - Sosyal Ticaret Topluluğu
Fanfare hakkında
Tüketici tarafından oluşturulan videoları oluşturmak, küratörlüğünü yapmak ve markalar için anında Shoppable Videolar haline getirmek için topluluk tabanlı iki taraflı bir platform olan Fanfare, Sosyal Ticaret'i mümkün kılmak için sıfırdan üretilmiştir. Yapı taşları başlangıçtan itibaren özellikle Sosyal Ticaret ve Shoppable Videolar ile oluşturulmuş ve yaratılmıştır.
Tüketici tarafından oluşturulan videoları oluşturmak, küratörlüğünü yapmak ve markalar için anında Shoppable Videolar haline getirmek için topluluk tabanlı iki taraflı bir platform olan Fanfare, Sosyal Ticaret'i mümkün kılmak için sıfırdan üretilmiştir. Yapı taşları başlangıçtan itibaren özellikle Sosyal Ticaret ve Shoppable Videolar ile oluşturulmuş ve yaratılmıştır.
Markaların ve tüketicilerin daha iyi bir şekilde bağlantı kurmasına yardımcı olmak için özelliklerin ve fonksiyonların iyi düşünülmüş ve tasarlanmış olması, entegre iki yönlü bir Marka-Tüketici katılımını kolaylaştırarak, markaların tüketicileriyle olan ilişkilerini güven, aşinalık, ve pozitiflik.
Fanfare'in benzersiz özelliği, Tüketici Tarafından Oluşturulan Videonun kolayca Shoppable Video'ya dönüştürülmesini sağlayan bir markadır. Kullanıcılar, herhangi bir sosyal medya platformunda olduğu gibi Fanfare'deki videoları kolayca yayınlayabilir ve paylaşabilir. Eklenen teşvik, markaların şimdi anında Shoppable Videolar'a dönüştürerek bu Tüketici tarafından üretilen videoların Fanfare üzerindeki herhangi bir SATICI Düğmesine doğru ve düşük maliyetli bir şekilde eklenmesidir.
Avantajları, içerik oluşturucunun ödüllendirileceği ve markaların kendi imajlarını oluşturmak, ürünlerini tanıtmak ve satışlarını arttırmak ya da kurşunun üretimi için Tüketici Tarafından Oluşturulan Videoların gücünden faydalanabilmeleri ve aynı zamanda kendi kütüphanelerini oluşturmaları. Tüketici tarafından oluşturulan videoların kendi kanallarında toplanması.
Fanfare ekosistemi bu sorunu çözmeyi amaçlamaktadır. ERC-20 Fanfare Token'ı (FAN Token) kullanarak, içerik oluşturucuların, tüketicilerin ve markaların FAN Jetonları aracılığıyla değer alışverişi yoluyla yakından bağlanabileceği bir Sosyal Ticaret ekosistemi oluşturuyoruz.
FAN Jetonları, içerik oluşturucular için kullanıcı tarafından oluşturulan videoları dönüştürülebilir videolara dönüştürerek bir ödül mekanizması olarak markalar tarafından kullanılacaktır. Bu, kullanıcı tarafından oluşturulan her videonun markalar için bir satış noktası olma potansiyeline sahip olmasını sağlayarak, tüm sosyal platformu ürünler için bir pazar yeri haline getirmektedir.
Kullanıcılar ayrıca arkadaşlarının veya diğer tüketicilerin oluşturduğu videoları izlemek için harcanan zamana karşı teşvik edilir. Kullanıcılar, sırayla, Fanfare eStore'dan ürün satın almak için ödül olarak aldıkları FAN Jetonlarını kullanabilirler.
Fanfare eStore'dan ürün satın alan tüketiciler, çekici indirimlerden veya ek ödüllerden daha fazla yararlanabilir.
Fanfare Global Platform, Singapur merkezli bir şirkettir ve başarılı girişimciler, medya profesyonelleri, hukuk ve yatırımcılar gibi onlarca yıllık deneyime sahip ve yatırım şirketleri tarafından desteklenen bir takım girişimciler tarafından yönetilmektedir.
Videoları izleme ve paylaşma konusunda yeni bir deneyime sahip olacağız, içerik oluşturmaya adanan saatler artık Fanfare platformunda para kazanabiliyor ve bununla ilgili harika bir şey de, şimdi Android ve IO için Fanfare uygulaması kullanılabileceğinden başlayabilmeniz. Google play veya Itunes şimdi indirin!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fanfare.android&hl=tr
https://itunes.apple.com/us/app/fanfare-share-watch-win/id1204084320?mt = 8
https://itunes.apple.com/us/app/fanfare-share-watch-win/id1204084320?mt = 8
Sorun
Markalar, çok sayıda kullanıcı tarafından oluşturulan videodan para kazanmak veya etkin bir şekilde yararlanmak için yetkilendirilmemektedir. Çoğu içerik oluşturucu, çabaları için yeterince ödüllendirilmemektedir. Parçalanmış marka-tüketici ilişkileri ve içerik oluşturucular, markalar ve tüketiciler arasındaki kapalı döngü bağlantılarının olmaması, tam potansiyelini gerçekleştiremeyen bir Sosyal Ticaret ortamına yol açmaktadır.
Markalar, çok sayıda kullanıcı tarafından oluşturulan videodan para kazanmak veya etkin bir şekilde yararlanmak için yetkilendirilmemektedir. Çoğu içerik oluşturucu, çabaları için yeterince ödüllendirilmemektedir. Parçalanmış marka-tüketici ilişkileri ve içerik oluşturucular, markalar ve tüketiciler arasındaki kapalı döngü bağlantılarının olmaması, tam potansiyelini gerçekleştiremeyen bir Sosyal Ticaret ortamına yol açmaktadır.
Çözüm
Fanfare, içerik oluşturucuların, markaların ve tüketicilerin yakından bağlantı kurabileceği bir ekosistem oluşturmayı amaçlıyor. Markalar, kullanıcı tarafından oluşturulan videoları, markaların satış noktası olarak hareket edebilecek satın alınmış videolara dönüştürerek, tüm sosyal platformu ürün için bir pazar yeri haline getirerek, içerik oluşturucular için Token FAN'ı bir ödül mekanizması olarak kullanacak.
Fanfare, içerik oluşturucuların, markaların ve tüketicilerin yakından bağlantı kurabileceği bir ekosistem oluşturmayı amaçlıyor. Markalar, kullanıcı tarafından oluşturulan videoları, markaların satış noktası olarak hareket edebilecek satın alınmış videolara dönüştürerek, tüm sosyal platformu ürün için bir pazar yeri haline getirerek, içerik oluşturucular için Token FAN'ı bir ödül mekanizması olarak kullanacak.
Jeton bilgi
Jetonu FAN
Platformu Ethereum
Type ERC20
Jetonu FAN
Platformu Ethereum
Type ERC20
PreICO fiyatı 1 FAN = 0,0000909 ETH
Fiyatı ICO 1'de FAN = 0.0001 ETH
Fiyatı ICO 1'de FAN = 0.0001 ETH
BONUS
Özel satış -% 20 PreICO -% 10 Crowdsale Bölüm 1 -% 5 Crowdsale Bölüm 2 - 0%
Satılık Tokenler 990.000.000
Özel satış -% 20 PreICO -% 10 Crowdsale Bölüm 1 -% 5 Crowdsale Bölüm 2 - 0%
Satılık Tokenler 990.000.000
Yatırım bilgisi
Min. yatırım 0.1 ETH
kabul ETH
ICO dağıtılmış 45.25%
Min. yatırım 0.1 ETH
kabul ETH
ICO dağıtılmış 45.25%
Yumuşak kapak 4.000.000 USD
Sert kapak 40.000.000 USD
Sert kapak 40.000.000 USD
Yol Haritası
Aralık 2016 - Fanfare App geliştirme başlıyor.
Mayıs 2017 - 20.000 kullanıcı ile Fanfare App Beta lansmanı.
Ağustos 2017 - Fanfare App resmi lansmanı.
Ekim 2017 - Fanfare App 150.000 indirmeye ulaştı.
Ocak 2018 - Fanfare Marka Uygulamasının resmi lansmanı.
Şubat 2018 - ICO için hazırlık.
Mayıs 2018 - Özel Satış başlar.
Temmuz 2018 - PreICO satışları başlıyor
Eylül 2018 - Crowdsale başlar
Ocak 2019 - Temel cüzdanınız yükselecek.
Mart 2019 - Tam Fanfare cüzdanı.
Haziran 2019 - Cüzdanın Fanfare platform işlevselliğine entegrasyonu.
3Q 2020 - Fanfare eStore'u tamamlayın
TAKIM
DANIŞMANLAR
daha fazla bilgi detayı:
web sitesi: https://tokensale.fanfare.global/
whitepaper: https://tokensale.fanfare.global/
telegram: https://t.me/fanfarebounty
whitepaper: https://tokensale.fanfare.global/
telegram: https://t.me/fanfarebounty
Profil bağlantısı bitcointalk: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1159963
Komentar
Posting Komentar